Fråger

Några fråger om mig

1, Beskriv dig själv som ryttare: Perfektionist, bestämd, envis
 
2, Har du någon gång trillat av? Jaa såklart ;)
3, Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nej, inte direkt. Jag har haft lite ont precis efter att jag har trillat av men jag har aldig skadat mig.
4, Har du någon gång blivit riktigt förbannad på en häst? Ja, det har jag men har aldig låtit det gå ut på hästen
5, Har du någon gång ridit en svart häst? Japp
6, Har du någon gång ridit en brun häst? Hehe, jaa det har jag
7, Har du någon gång ridit en skimmel? Oui!
8, Har du någon gång ridit en fuxfärgad häst? Hm, den var svår, såklart ;)
9, Har du någon gång ridit en skäckfärgad häst? Jajjamensan, rider ju nästan bara skäckar just nu
10, Har du någon gång ridit en black? Yes sir det har jag
11, Har du någon gång ridit en isabellfärgad häst? Jopp
12, Har du någon gång ridit en silverfärgad häst? Eh..? Jag har ridit en enhörning vet ni XD
13, Har du någon gång ridit ett kallblod? Ja, det har jag
14, Har du någon gång ridit ett fullblod? Japp
15, Har du någon gång ridit ett varmblod? Jajjamensan
16, Har du någon gång ridit ett halvblod? Jodå
17, Har du någon gång ridit en häst under 100cm? Jepp
18, Har du någon gång ridit en häst över 170cm? Haha jadå, myra på ryggen
20, Har du skrittat? Hmm.. aarå
21, Har du travat? Japp
22, Har du galopperat? Jadå
23, Har du töltat? Yesbox
24, Har du ridit i passgång? A lite
25, Har du ridit i övrig gångart? What? Flyga..? :P
26, Har du någon gång ridit i en skog? Ja
27, Har du någon gång ridit i ett ridhus? Jepp
28, Har du någon gång ridit i en paddock? Jaa
29, Har du någon gång ridit på en bana (t.ex travbana)? Ja det har jag
30, Har du/Har du haft egen häst? Typ ;)
31, Om ja, vilken ras? : Korsning

Hade lite tråkigt men aa nu vet ni det. Jobbigt att skriva ja helatiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0