Besåda min skicklighet

Haha eller inte. Har försökt ändra lite saker i bloggen men det går långsamt! Väldigt långamt så jag inte är världens duktigaste på datorer. Utan jag forskar mig fram. Nu har jag lyckats ändra så att iställer för, "Sök" och "Sök i bloggen" så står det "Leta" och "Leta här" och lite små saker som knappt syns. En ny header håller jag också på med. Men vill ha lite färska bilder till den så den kommer upp mer mot vinter. Då kommer jag även ha hunnit, hoppas jag, att fixa en helt ny design, orkar nte ha en tråkig blogg.se design mycket längre. Om ni har några förslag på hur bloggen ska se ut när den är klar så får ni gärna komma med förslag. :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0