16 September

Jaa, då var det äntligen helg igen då ;) Ååå vad skönt, nu kan man sova ut ordentligt! Igår så åkte jag till stallet nån timme efter skolan. Jag red Gulding. Ganska bra gick det om man tänker på hur gammal han är och hur mycket han kan. Vi hade markarbete idag så de fick lyfta på fossingarna. Först jobbade vi dem över lite bommar sen så skrittade ena halvan på spåret och andra innanför där bommarna låg (se bild) och så var det lite trav och galopp över dem. Gulding blev lite förvirrad när de andra red åt andra hållet men han jobbade på bra och sen tror jag att han blev trött på slutet. Hehe jobbigt både mentalt och fysiskt ;) Men är nöjd med mesta delen av ridpasset.
Hehe är inte så bra på paint men jag tror att detta ska gå att förstå. Sen gjorde vi samma sak fast åt andra hållet då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0