Thjoohoo!

Då går även denna helgen mot sitt slut... Ganska trist, känner att jag kan ha ledigt ett litet tag nu ;) Hehe tur att det är lov snart. Tänkte berätta vad jag gjort i helgen. I Lördags så klippte jag håret och när vi ändå var i stan köpte jag lite kläder. På kvällen var jag ensam hemma och såg på filmer. Väldigt mysigt och så var det toppen filmer på tv också, Transformers och Rosa pantern 2. Idag har jag pluggat och nu ska jag se lite av nån film som de andra ville se. Men jag har haft en härlig helg att vila ut på så känner mig redo för kommande vecka ;) Längtar som en galning tills imorgon! Det har ju gått så bra med ridningen denna och förra veckan så hoppas att det håller i sig även denna :)


Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0