Svaren från frågestunden

Tänkte ta och svara på några frågor från frågestunden. Om det är flera likadana fråger så har jag skrivit dem en gång. Här har ni svaren :)

Viktoria:
Hur lång är du? Vem är Kalle? Vad är det bästa med hästar? :)

Jag är ca 163 cm över marken, kort ;) Kalle är en ponny jag red väldigt mycket förut och jag har lärt mig väldigt mycket på honom, kan skriva ett inlägg om honom så ska får ni veta lite mer :) Det bästa med hästar måste vara att de är på känsliga och att de inte dömmer en, de är ärliga och man får väldigt starka band med dem, vilket jag älskar :)

Josäfin :>:
Godis/chips?
Häst/ponny?

Lätt godis, är världens godisälskare
Ponnyer, det är något speciellt med dem :)

Emma:
Vad är det för hjälm du har? Har den en rosett där bak eller?

Jag har en Charles Owen Wellington Classic. Ja det har den, vad kul att du kunde se det :P

Anonym:
Hesjan!
Varför började du blogga?
Har du haft några djur?
Vad andvänder du för kamera? Skulle vara kul om du ville svara de dessa fråger


Såklart jag vill svara!
Hej på dig med, jag började blogga för att en kompis hade skaffat blogg och det verkade så otroligt roligt, tror att det var för att hennes blogg var så fin som jag också ville skaffa en ;)
Jag har inga djur för tillfället men jag har haft fiskar och en kanin som gick bort för några månader sen... :'(
Jag andvänder en Canon EOS 1000D, rekomenderar den starkt!

Anonym:
Har du syskon?
Vad är det bästa som hänt dig?

Hehe, jaa det har jag, en lillasyster har jag som heter Amanda.
Oj, det bästa? Det vet jag faktist inte, den var riktgit svår... En grej skulle vara när jag fick min kanin. Och när jag träffade Kalle och Bellini, de har verkligen gjort stora intryck på mig :)

Lisa:
Vad är det bästa/sämsta med Daniella/Cappuccino?

Hm, bästa med C är nog att han är en så stolt häst av sig och arbetsvillig. Det är så roligt att känna att han är nöjd över sig själv när han gjort något svårt, man blir verkligen glad inombord. Bästa med D är nog att hon har en så härlig personlighet. Hon ger inget gratis och hon kan vara riktgit stoig men det är liksom hennes charm, sen så är hon ju otroligt gullig också :)
   Sämsta vet jag inte, kanske att C är lite feg av sig och att D är så förbaskat envis, men det är ju det som gör dem till de de är idag :)

Anonym:
Hur länge har du ridit? Hur lång är du? Har du en favorithäst?


Jag har ridit i 10 år nu. Min favorithäst? Nja en vet jag inte men jag gillar Daniella och Kalle starkt :D

Linda:
Vad har du för hästar då :)?

Jag har ingen egen höst utan jag är ridskoleryttare, men jag rider för det mesta en ponny som heter Daniella just nu i dressyrspecialen i hopps. så varierar det lite mer, beror på vilka som behöver gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0