Något som inte får hända

Något som inte får hända är att jag växer ur ponnyerna. Eller får och får, kan nog inte styra det ;) Är iallafall kort så hoppas att jag stannar här. Jag vet att det låter lite steriotype men jag älskar verkligen att rida ponnyer! Det är något speciellt med dem, de är så roliga och uförutsägbara. Det finns såklart stora hästar som är lika roliga men de känns så stora och jag känner mig som en liten myra på dem. Men dagen då jag antagligen kommer byta upp mig kommer en dag men får hoppas att den är några år bort :P Och min "rädlsa" för att byta upp kommer antagligen försvinna men tills den dagen kommer håller jag mig till ponnyer.


Nån som känner likadant?


Kommentarer
Postat av: Noomie

Den känslan kommer successivt växa bort. Menh jag vet huyr du känner dig. Jag kände likadant.. :P

2011-10-24 @ 13:14:20
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0