Mysdag

Har varit riktigt lat idag ;) Inte gjort många knop men ändå lyckats, på ett skummt vis, få ihop saker att göra hela dagen. Drar dagen superkort då det säkert är tråkigt att läsa ;) Imorse följde jag med till Bauhause som när vi kom hem var jag med min lillasyster Amanda, åt middag och sen gick ut och fottade i mörkret vilket jag trodde sklle bli supercoolt då ljuset var awesome men det tyckte inte kameran -.- Sen var jag lite social bakom datorn i några minuter innan jag kollade på Pan Am. Oj, blev lite långt men men, hoppa över om ni inte orkar! Imorgon så blir det dressyrtrimmande as usual, hoppas att det går bra. Men återkommer imorgon med allt roligt :)


Bjuder för ovanlighetens skull på en bild på mig själv, haha tror inte jag gjort det nån gång (iaf inte bara jag) but here I am :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0