Mini presentation

Tänkte ta och köra en liten presentation om mig lite kort igen då det har kommit några nya läsare :)

Jag heter Emma och jag är 15 år. Jag har ridit i ca 10 år nu. Jag har ingen egen häst utan sattsar iställer fullt ut på ridskoleponny. Jag rider i både hopp och dressyrspecialen. Jag rider just nu en ponny som heter Daniella i dressyren och i hoppningen så rider jag för tillfället två ponnyer som heter Gulding samt Cappuccino :) Jag älskar att fotta så det brukar ploppa upp några fotton då och då. Om ni har några fråger är det bara att ställa dem :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för titten, fin blogg du har:)

2011-10-11 @ 17:29:52
URL: http://mphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0