Flugit fylgplan

Som rubriken antyder så har jag fulgit, alltså flugit av. Hehehe, vi hoppade titthinder och jag hade Cappuccion vilken kanske inte var optimalt då har redan är så fjantig för hinder ;) Men till en början gick det helt okej och han hoppade över. Men oj så pigg han blev. Riktig latsho-lajban! Som Annette sa "Jag tror han hoppar med skräck blandad förtjusning" Och det kan man absolut säga! Han tvekade men när han kom över var han så stolt över sig själv. Ni skulle sett! Men så kom ett läskigt "mur"hinder och han stannade men det var så lågt så jag lät honom stå kvar och titta på det, för han kunde hur lätt som helst gå över det, men så blev han rädd och hoppade till och såg ett inder brevid och brallade ur totalt och när han sen stannade flög jag så vackert ner på rumpan. Haha måste ha sett roligt ut! Men sen gjorde vi om några hinder så att det inte var så utsmyckade och då gick det jättebra att hoppa. Men han är inte utbildad alls i hoppning trots sin ålder så det är ju försåeligt att han tycker att bommar som flyter övermarken är väldigt skumma ;) Knaponny. men jag är faktist nöjd med honom. Man kan inte bejära för mycket nu i början :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0