Ett slitpass

Herre min skapare vad trött jag är nu, sådär härligt trött som man blir efter att man jobbat ordentligt. Fick rida på Musse. Han kändes som en flaggstång när jag satt upp. Trevligt värre då han är en korsning mellan pansarvagn och flaggstång. Han blir väldigt gärna trippig, stark, ångar på och bilr rak som en pinne. Men efter ett tag föll poletten ner och han blev lite mjukare och lyssnade bättre men jag fick verkligen rida som satan. Efter ett tag kunde jag sitta ner! Gud trodde aldrig att jag skulle kunna rida honom nersuttet! :) Det är en belöning som jag kan leva länge på. Roligt, roligt! I slutet var han himla mysig och stadig med bra undertramp. Men mina muskler protesterar lite just nu ;) Tror att de kommer ta ut sin hämnd imorgon. Men nu måste jag verkligen gå och sova, är så trött efter ridpasset så jag håller på att somna sittades. Måste upp tidigt imorgon också. Lucky me! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0