Do it like a brother

Thjo! Nu har jag fått sova ut och vilat. Gud så skönt, nu ska jag ta och erätta lite om vad som hänt dessa fullpropade dagar. I Måndags så var det dressyrlirande som vanlig, det har ju kommit upp ;) Resten av dagarna fram till Torsdag har jag pluggat och gjort läxor. Så i Torsdags var jag helt slut av allt som man proppat in sin hjärna med. Nu till det roliga, igår så fick vi veta att våran skoa var bäst i hela Sverige på DN's Nutidsorientering. Fatta, vi är bäst i Sverige!!! Go IESB, go! Take that. Nej men väldigt roligt är det! Så hade vi Hallooween firande på skolan i går också, vi fick klä ut oss om vi ville och det gjorde några, jag var en kille. Roligt när folk kollar först helt normalt på en och sen vänder de sig om och total stirrar ;) Hoppas ni har haft en rolig sista vecka nu innan lovet, nu får man hoppas att det blir awesome! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0