Stall

Imorgon var det egentligen inte tänkt att det skulle bli något stall för mig för de håller på att fixa i stora ridhuset (där vi hoppar) med underlaget så då kommer vi inte kunna rida där. Men vi har löst det lite fiffigt med att ha två lektioner en Fredag ;) Vi har alltid en teorilektion minst per termin och den brukar vi andvända till banbyggande eller löshoppning etc. Så nu kör vi banbyggande och sen hoppar vi den :) Smarta vi är... Iallafall så frågade min kompis mig om jag ville hjälpa henne med en tävling där ag red förut och kunde ju inte låta bli så det av till ett stall iallafall. Tur det för jag håller på att få abstinens av att inte se en häst. Brukar inte tänka lika mycket på det när jag har skolan och så att tänka på men nu, gud hur har jag klarat det?! Nu ska jag gå och sova då jag måste gå upp 7 imorgon (gäsp) Men vad gör man inte :P






Sist jag var där och hälsade på min gamla skötponny. Han har tyvärr flyttat nu då han fick en spricka i benet som inte ville läka. Nu får han istället tjocka sig i en gigantisk hage ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0