Plugg & skola

Idag och igår eller förresten hela veckan har gått åt till att plugga. Det är en massa prov och sånt just nu så imprinsip all min tid går åt till skolan. Har även gjort en väldigt lång lista på saker som jag vill ha gjort innan de två nästa veckorna är slut och är ändå inte klar med att skriva klart den... Så mina veckor är ganska fulla. Men man får lära sig prioritera och bloggen kommer ganska långt ner på min lista om ni förstår vad jag menar. Så hinner helt enkelt inte med allt jag vill. Gud vad skönt det hade varit med kanske 30 timmar på dygn. Har inte sovit väldigt mycket de senaste dagarna och nu börjar tröttheten ta ut sin rätt. Men börjar sent imorgon så får lite sovmorgon iallafall :) Byter ämne totalt, idag var det frost ute! Gud kylan bet i varje muskel. Om man inte var vaken innan man gick ut fick man nog ett bryskt uppvaknade ;) Nu får snön komma, det är inte lika kul med bara kylan, brrr! Men nu ska jag nog ta och sova lite om jag ska orka med en hel dags plug imorgon också. Men kommer inte uppdattera mer tills jag har ordentligt med tid, gillar inte att skriva sånna här inlägg, vet ju hur tråkigt det är att läsa. Hoppas att ni har det fint nu i höstvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0