Äntligen

Nu har jag äntligen fått lust till att skriva idag. Så tänkte dra vad jag har gjort idag och går.

Igår var jag med en kompis, vi var i stan och kikade i en massa butiker. Efter några timmar så såg vi Jonny English. Fy vad bra den var. Tror inte att jag har skrattat så mycket på väldigt länge. Rekomenderar den varmt om man vill skratta hysteriskt.

Idag har jag varit med mina grannar och vi har sett på film idag med (man måste ju älska höstvädret, perfekt till film ;) Batman blev det, rettare sagt The Dark Knight. Riktigt bra den med. Sen var vi modiga nog att gå ut och hoppa på studdsamttan i total mörker :P

Tror att detta kanske är ganska tråkigt att läsa om så imorgon så kommer det bara en massa hästrelaterade inlägg.


Såhär fint är det vid stallet på hösten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0