Sova..?

Ååå vad jag egentligen borde sova men orkar inte. Gick det ihop? Hursomhelst så är det Måndag vilket betyder träning. Har inte ridit sen förra Måndagen så har längtat. Tror det blir Bente igen, verkar som att det blir honom jag ska rida i dressyren framöver om inget annat kommer. Han är väll en trevlig ponny men inte som Kalle men fin är han! Tror det blir ut i skogen imorgon igen och skritta maby some trav? Vet inte de är ju inte riktigt igång ännu så man får ta det lugnt. Men nu borde jag sova... Kommer tillbaka om imorgon och hur det var första dagen i skolan igen. Oh kan nämna att jag åker på klassresa på Fredag så om jag hinner gör jag lite inlägg tills dess. Men nu ropar kudden på mig ;)


Så söt då!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0