Presentation av mig

Jag heter somsagt Emma och brinner verkligen för hästar. Jag har ridit i 10 år nu och rider dåde hoppning och dressyr. På senaste tiden så har det blivit mer dressyr så känner mig lite som en dressyrtant men jag fullkomligt älskar att hoppa så det håller jag också på med. Jag är en ridskoleryttare men det stoppar inte mig. Jag brukar rida en ponny som heter Karlik (Kalle) och på honom sattsar jag så långt vi kan gå. Jag hoppas att få rida honom så länge det går. Än så länge har vi hunnit starta en hopptävling men detta året hoppas jag att det blir fler och även lite dressyrtävlingar. Jag älskar att skriva. Det är något av det roligast jag vet samt att fotta så här kommer ni få läsa allt om inget och se en massa bilder. Hoppas att ni har fått reda på lite saker om mig och om ni undrar något så är det bara att säga till med en kommentar eller ett mail. Mailet kan ni skicka till [email protected]. Här på bloggen så kommer ni få läsa om mitt liv och om utveckligen :)




Jag och Kalle
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0