Jippie!

Idag fick vi sluta lite mer än 2 timmar tidigare pga att alla 8 och 9 scheman var helt puckade. Så skönt! Idag hade vi iallafall bara slapp lektioner så det var kul. Fick en ny engelskalärare som verkar jättebra så det var bra och så har vi skrattat oss genom rasterna. Skönt att vara i skolan? Hehe! Imorgon blir det bowling och sen klassresa :D Förlåt om min uppdattering har varit låg, har egentligen ingen ursäkt men jag är liksom tom i huvudet så jag orkar inte skriva så mycket. Skriver mest på tidsinställda till fre,lör,sön. Men nog om det. Om ni har något ni vill att jag ska skriva om så är det bara att säga till så skriver jag om det. :)



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0