Hemma!

Nu är jag hemma. Lite NOOOO känsla just nu för skolan börjar imorgon. Tur att det inte är så många dagar innan det är klassresa och så ska vi bara gå en timme eller nått imorgon. Jag har iallafall haft det superfint. Jag älskar att vara i Norge, det är helt klart det stället jag tycker mest om att åka till. Och så är ju kusinerna inte så dumma ;) De är så fina man kan ha! Vi har varit lite kulturella när vi var där, var på vikingamuseum och så har vi varit mysiga turer med deras hund och bara myst. Sen har min kusin visat mig en serie eller nått, Hetalia. Skit kul att se på, lite nördig men mycket humor och ganska smart är den så kolla in den om ni har tid. Jag vet inte om vi ska äta kvällsmat eller nått nu för vi åt ingen middag innan vi åkte med flyget så jag är riktigt hungrig nu.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0