Hektist i dagarna

Det kommer bli lite hektist nu veckan innan skolan börjar. Imorgon så ska jag träffa en kompis och handla lite saker till skolstarten nästa vecka -.-. Och sen på Onsdag morgon så åker hela familjen till Norge för att träffa min släkt och fira att min faster fyller år. Kommer bli så kul! Längtar verkligen efter att få se dem. Och så har mina kusiner en hund, Tinka, som jag inte sett på snart 1 år så jag tror att hon har vuxit ganske rejält sen sist ;) Men under den veckan så blir det ingen bloggning, eller ska jag fixa ett par tidsinställda? Tror jag gör det. Men nu vet ni hur det ligger till. Nu ska jag ta och cyckla mig en tur och sen äta lite innan jag åker till stallet. Tycker ni att jag ska göra en videoblogg btw? Kan ju göra en liten snabb när jag är på väg till stallet så får ni se den när jag är borta. Känner att jag blir lite ivrig nu så räkna med super uppdattering framöver. :)


Älsklingen ♥
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0