Eh...nya modet?

Hittade dessa, vad ska man säga? Annorlunda schabrak på Falsterbo HS. Frågade hon som sålde dem om man kunde ha dem till "vanlig" ridning och inte akademisk eller så och då svarade hon att det var till engelsk dressyr. What?! Jag hittade dem inte någon annanstans så jag undrar om hon sa fel eller om hon bara var tidig med det nya modet... Jag skulle iallafall vilja dissa dessa. Inte snygga alls. Förstår mig inte på skärningen på dem. Det ända jag gillar är det tjocka "bandet" som följer den udda skurningen bak på schabraken men texten innut i får en diss. Så en rejäl diss till dessa schabrak.



Sedan hittade jag dessa stigbyglar. Eh... Vet inte riktigt vad jag ska säga. Lite coolt var det väll, tänk att se det på nån cool riduppvisning men till vardags eller tävling? Nej, de ser klumpiga och tunga ut. Inget i min smak. Men som sagt ganska rolig sak var det fast jag förstår inte riktigt grejen med att ha en häst på stigbygeln. Vad tycker ni?



Lite udda saker var det men vad vet jag är det det nya modet som är på gång eller är de bara ute och cycklar?
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0