Copycat

Vad tycker ni om att märken härmar varandra? Tycker ni att det är okej att man "snor" ideer från varandra? Tycker ni att det är okej att tex Hööks gör "kopior" på tex Scapa?

Jag skulle säga att det är ok men att det är lite synd. Alla har inte råd att köpa HV Polo och KLkläder så på det sättet är det ju bra att de härmar de lite större märkena. Dock tycker jag att det är synd att de härmar så mycket. Ta tillexempel Dyon chapsen som Hööks gjorde ett par liknande av. De ser nästan likadana ut utom att Hööks inte har något märke på och att det är olika läder. Jag blir bara lite trött på att de ska härma varandra och det är inte bara de billigare märkena som härmar varandra utan även de större.

Jag skulle görna vilja veta vad ni tycker om detta så skriv gärna vad ni tycker :)


Vilka chaps föredrar du?

Vilket schabrak tycker du är snyggast?
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0